Subject: Lihula 33 kV ja 110 kV kaablitrassi eelprojekti koostamine- kooskõlastamine
From: "Altoja, Keio" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 3 Oct 2024 10:02:47 +0300

Tere,

Saadan kooskõlastamiseks Lihula 33 kV ja 110 kV kaablitrassi eelprojekti.

Projekti materjalid asuvad allpool toodud lingil:

https://drive.google.com/drive/folders/1qj5UIMWRZSdGBdadmS8mESm4ueI2zCK3?u
sp=sharing

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Põhja projekteerimispiirkond

Keio Altoja

Projektijuht

Vesse 8, 11415 Tallinn

Mob +372 53 426415

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.